26 de novembre 2017

Reportera per un dia: el meu setzè premi fotogràfic

... perquè Sant Iscle de Vallalta és un encant de poble on l'últim cap de setmana d'octubre fan la festa del bolet. Passes un matí molt agradable voltant amunt i avall, veient la fira, la competició de cotxes teledirigits i el concurs de decoració de les cases, i a més a més pots participar al Ral·li fotogràfic que organitza la Diputació. Enguany era la onzena edició i els temes van ser:

- direcció
- alçada
- comestible

I el jurat ha decidit que la meva participació era mereixedora del premi gros, a la millor col·lecció! Moltes gràcies!

Jo vull agrair el premi, és molt engrescador veure que les teves fotografies agraden, però també he d'agrair la feina dels veïns del carrer Josep Maria Collet, que van decorar amb molta gràcia la seva vorera. Si ells no fan la feinada que van fer, jo no hagués pogut fer aquestes fotos tan xules, en menys de mitja hora, fent servir només els elements que ells havien disposat en la decoració, i sense moure'm gens. Tot perfecte per practicar la #slowphotography que tant m'agrada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada