27 de novembre 2016

Reportera per un dia, el meu catorzè premi fotogràfic

El passat 30 d'octubre es va fer una nova edició, la desena, del Ral·li fotogràfic "Tocats pel bolet", al qual em presento gairebé cada any, i on calia presentar una fotografia en aquests tres temes:

La petjada de la humanitat
Formes semblans
Tinc gana!

L'any passat vaig guanyar el premi gros, enguany la meva intenció era només participar, però el jurat ha decidit que la meva proposta del tema "formes semblants" era mereixedora del premi i des de que me l'han donat estic donant salts d'alegria. Es la primera vegada que repeteixo premi en qualsevol Ral·li !!!



Vull felicitar a na Gemma pel seu premi gros, al Juanjo pel seu primer premi a "la petjada de la humanitat", i al Jan pel seu premi gros infantil. Quin goig conéixer a gariebé tots els premiats, grans o petits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada