04 de març 2014

Recompte de trivies a 15 preguntes

Nens i nenes! S'ha acabat febrer, tornem a comptar i enfilem el darrer mes del joc. Aquí teniu com va la cosa:
Al capdavant continuem tenint el jove Marc i l'expert Jordi, seguits pels expertíssims Alytes, Eduard i Pasos que no han pogut participar sempre però tampoc han fallat ni una. Deu n'hi do també na Carmen, que ha fet un febrer impecable.
Està resultant un joc més facilet del que m'hauria imaginat, em sembla que l' hauré de complicar una mica ara al març. O no. Què en penseu? He pensat dues opcions: preguntar sobre temes menys "naturals" o "culturals", o bé que les darreres tres preguntes no tinguin respostes.
També hi hauria una tercera opció: deixar el joc tal com està i regalar més d'una fotografia... :-)

Edito a 4 de març a la tarda: he comés un error en la setmana 12, l'Eduard Marquès va respondre correctament la pregunta de la Inachis Io (ho podeu veure a les respostes) però jo em vaig despistar i no ho vaig anotar a la taula. Per tant l'Eduard te 14 punts i no 13 com diu a la captura de pantalla, i està empatat amb l'Alytes.
Disculpeu el lapsus, diria que no hi ha cap altre, però si n'hi ha no dubteu en avisar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada