23 de març 2017

Reportera per un dia: nens i nenes, que m'han fet un reportatge!

"L'hivern als ulls de la Susana"

Ja deveu estar al cas de que estic fent un treball fotogràfic a l'Heredat de Segura Viudas, a Torrelavit. Vaig anant-hi regularment i fotografio el paisatge, les vinyes, els ocells, les flors... L'empresa ha fet una nota a la seva web on explica una mica el que m'he trobat durant l'hivern i hi ha posat nou fotografies. I de la mateixa manera que jo deixo constància de la meva mirada, ells han reflectit el que han vist en mi, triant les imatges que han volgut.
Segurament més endavant faran alguna cosa amb les fotografies macro. Ho deixen anar com qui no ho vol però jo ja els veig a venir...
 😁😁😁

Enllaç al reportatge

Aprofito per a recordar-vos que tinc aquesta pàgina on vaig posant les imatges que ja són públiques.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada