03 de març 2017

Reportera per un dia; jo t'enxampo, tu m'enxampes

Anar pels puestus "aunte" coincidim un piló de fotògrafs té el seu perill. jeje. L'altre dia va ser el Ball de Gitanes del poble i ens vam trobar tots. Jo anava seguint la rua que es fa abans del ball i en un carrer vaig coincidir amb aquest parell, ben col·locadets amb la mateixa postura, i vaig pensar: ara els enxampo. I em van quedar la mar de bé.


Evidentment ells em van veure i van tenir la paciéncia de d'estar-se quiets mentre feia les quatre o cinc fotos necessàries per a encertar l'angle tort. I què van fer ells mentrestant? donçs ell va fer aquesta altra:


Què xula!. Es molt alegre, lluminosa, i surto guapa i tot! 😅😅😅

2 comentaris:

  1. No se tu, pero jo no en tinc gaires de meves. Les de la Montse en viatges i algun bon amic que de dia o de nit me'n fa alguna!
    Per molts anys ens podem anar "enxampant"!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc! Ens haurem de fer un book l'un a l'altre :-)

      Elimina